هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان کویر یزد تشکیل جلسه داد و پیرامون مباحث مختلف بحث و تبادل نظر کرد.
به گزارش یزدفردا، این جلسه که با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد پیرامون نحوه حضور تیم های ورزشی و چگونگی تیمداری در سال 91 تصمیم گیری شد.
در این جلسه که محمدرضا رضایی نژاد به عنوان رئیس هیئت مدیره، ریاست جلسه را بر عهده داشت مقرر شد تیم های والیبال و دوچرخه سواری پیشگامان همچون سال های قبل در لیگ برتر حضور داشته باشند.
محمدرضا رضایی نژاد در این جلسه با اشاره به اینکه تیم والیبال پیشگامان در سال قبل رتبه قابل قبولی را کسب کرده است گفت:تیم والیبال پیشگامان در سال 91 می بایست بین تیم های اول تا چهارم قرار گیرد و در حد نام گروه پیشگامان ظاهر شود.
وی حضور پیشگامان در ورزش را نقطه عطفی در گروه پیشگامان دانست و تاکید کرد: برای گروه پیشگامان افتخاری است که در سال جهانی تعاون این شرکت را راه اندازی کرده و فعالیت خود را شروع نموده است.
در ادامه جلسه نیز محمدرضا باغستانی ، یکی ازاعضای هیئت مدیره گفت: مهمترین نکته در باشگاه داری گروه پیشگامان رعایت اخلاق و فرهنگ متعالی است که باید سرلوحه کادر اجرایی قرار گیرد.
در ادامه این جلسه سید مصطفی سجادی پیرامون فعالیت های سال گذشته باشگاه توضیح داد و گفت: کارهای متعددی در مورد تیم های پایه صورت گرفته که در سال جاری نشانه های بیشتری از آن دیده می شود.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگان افزود:مقدمات واگذاری سهام شرکت تعاونی باشگاه پیشگامان انجام شده و تا این لحظه استقبال خوبی از سوی همشهریان صورت گرفته است.
این مقام مسوول در باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگان تاکید کرد: در حال حاضر برنامه باشگاه به سوی مسابقات دوچرخه سواری معطوف است و پس از آن برای حضور قدرتمند در فصل نقل وانتقالات لیگ والیبال برنامه ریزی خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد:حضور تیم های پیشگامان نیز می بایست در حد نام پیشگامان باشد و از پراکندگی در رشته های ورزشی جلوگیری شود.
باغستانی تاکید کرد:ماهیت بخشیدن به باشگاه باید در سرلوحه کار قرار گیرد و در راه اعتلای نام پیشگامان تلاش شود.
وی افزود:باشگاه پیشگامان باید برای استعدادیابی، پیکرشناسی و روانشناسی در تیم های پایه برنامه مدونی تنظیم کند و با تمرکز بر کیفی نمودن تیم ها،الگوی مناسبی را به جامعه ورزشکاران معرفی نمائیم.
بر اساس این گزارش، مرتضی رئیس زاده نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه گفت: باشگاه پیشگامان نیازمند یک برنامه بلند مدت و کوتاه مدت است.
وی با توجه به نگرانی خانواده ها از وضعیت فضاهای ورزشی،ادامه داد:باشگاه پیشگامان می بایست در ایجاد فضایی اطمینان بخش به خانواده ها در ورزش کارسازی کند.
در ادامه نیز دکتر شهاب از اعضای هیئت مدیره باشگاه در سخنانی گفت: می بایست روح جوانی در باشگاه وجود داشته باشد، چراکه ورزش متعلق به جوانان است .
وی خاطر نشان کرد:فعالیت در زمینه ورزش به تیم های ورزشی ختم نمی شود و باید در کنار این تیم ها به مسائل فرهنگی و معیشتی ورزشکاران نیز توجه شود.
وی با اشاره به اینکه کار فرهنگی باید در کنار ورزش صورت گیرد تاکید کرد: فراهم آوردن مجموعه های فرهنگی رفاهی می تواند یکی از اهدافی باشد که باشگاه دنبال کند.
شایان ذکر است ،اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی به صورت مشترک در شرکت تعاونی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان نیزفعالیت می کنند.
گفتنی است، محمدرضارضایی نژاد(رئیس هیئت مدیره)،مرتضی رئیس زاده(نایب رئیس)،محمدرضا باغستانی،دکترمحمدعلی شهاب و محمود دانافرد به عنوان عضو هیئت مدیره فعالیت دارند.
سیدمصطفی سجادی مدیرعامل و محمد گلورد زاده بازرس رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان هستند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا